28.12.10

level

kita punya pemikiran-pemikiran yang dahsyat, tetapi hati kita belum sedahsyat pemikiran-pemikiran kita.

4 comments:

Anonymous said...

perasaan hati lagi kuat.

kakchik@ella said...

just nak bagitau .. rindu nisha dn farah sgt2. hehe ..

Bijen M. said...

Fikiran kita dahsyat.
Bila kita fikir usaha atas dunia, macam-macam boleh jadi.
Bangunan tinggi-tinggi.
Ciptaan hebat-hebat.
Tapi kalau kita guna fikir tu untuk fikir agama, pasti hari ni tak ada perempuan dedah aurat, lelaki semua solat di masjid.

Nisha Ismail said...

anon: :)

kakchik: ha, sama la kami ni pun! hehe

bijan: itulah, sebab hati belum sedahsyat pemikiran.