10.1.11

lay up, lay up.

University Sport Carnival mula esok.

aku harap team basketball Maryam sekurang-kurangnya menang silver.
hapuskan semua mahallah terutama Hafsa sebab coach khianat. heh. tak tak. saja je.
aku harap anak-anak player tak injured sepanjang match, walaupun aku risau sebab budak-budak ni sampai double triple game satu hari.
kalau Fnb tak siapkan 100 Plus, aku nekad padu nak beli sendiri sebab budak-budak minta sirap setiap kali training tak pernah dapat. team manager tak boleh pakai.

esok selain kelas, aku kena pergi ofis ambil bip, check first aid, check confirmation slip, check jersey, hantar satu lagi gambar player untuk kad akreditasi.

jaga manusia ni bukan senang tau.
minta Tuhan permudahkan urusan kita sama-sama.

Isnin esok pagi-pagi kena berbahasa syurga. ana uhibbuka. :)

No comments: