1.12.10

kamu akan bahagia apabila melihat yang disekelilingmu gembira, dan itu yang sebenarnya.

Tuhan kata, 'berkasih-sayanglah kamu',
bukan 'bercintalah kamu'.

jadi, kasih sayang tak semestinya untuk lelaki idaman.
ianya untuk setiap satu saudara seagama, seiman, kawan-kawan.

cuma yang satu nama, tetap satu nama.
selagi aku percaya dengan bisik-bisik Dia dan menjaga.

ini mungkin rezeki Disember. rezeki jiwa buat bekal gagah 2011.

:)

8 comments:

kakchik@ella said...

Alhamdullilah .. pada rezeki. hehe ..

Nisha Ismail said...

hehe. itulah.. :)

Para Jamaludin said...

moga2 bebeh.
(teringat member india kat plkn aku nama moganeswary)

Nisha Ismail said...

hahaha. kau mimpi lagi wirawati. tu je yang aku tau.

fazleena said...

:)

*mcm ada byk nak citer kat kamu.

Nisha Ismail said...

ada gosip2 ye kakak? hehe.

mana puas lagi berborak hari tu kan. kita kena jumpa lagi ni. catch up! :)

ainmusa said...

sayang nisha ♥

kurniaan Allah pada ain yang tidak pernah bersua muka secara langsung dengan nisha.

:)

Nisha Ismail said...

ain... terharu. <3

sayang ain lagi banyak, sebab sudi sayang nisha selalu.
kita kena jumpa juga ye one fine day. :)