28.11.10

dan sebenarnya bukan versi Yuna

sebenarnya

berurusan dengan hati manusia yang terluka, tak sama paras bahayanya dengan berurusan dengan hati manusia yang telah mati.

tambah bahaya, kalau awak bertanggungjawab menjadi pembunuh hati dia.

lagi hebat awak dari penoreh hati, pencarik hati atau pengganas hati. mereka melukakan.

awak dah bunuh terus? you are damn great.
memang the next person kena jadi terer gila punya nak hidupkan balik.

parah dia. jasad dia hidup, tapi tak ada apa di dalam. jiwa tak ada nyawa.

sebenarnya lah, versi Nisha.

5 comments:

Para Jamaludin said...

takat nak bunuh2 hati orang ni..aih.
pe kata bunuh jasad je?

peh! pehal aku ni. haha

Nisha Ismail said...

tak payah nak bunuh-bunuh la weh. pisau pun hilang. haha

Para Jamaludin said...

hahaha! dem!
pisau tu kalau pemberian lelaki kaya tapi botak kepala..aih! malas cakaplah. rasa mcm nak letak kaki kat muka.

tapi pinggan mangkuk cawan ada lagi.
rasanya kad vistoria station pun tersimpan elok. haha.

ainmusa said...

suka ayat ni.sebenarnya ain suka semua yang nisha tulis. banyak terkesan di jiwa. -sebenarnya lah.versi ain


:)

Nisha Ismail said...

hehe. iyelah tu ain. terima kasih. :)