3.10.10

detik-detik frinhujan.

* ceng!

* perangai tak pernah nak senonoh

* study wei, study. detik cemas dah ni.

* membontoti itu biasa bagi saya.

* vampira merah berjahang

* preview buku 'Orang Macam Kita'

* Pangeran Akram

* Asboon

* Anan B-rick

* UYA Distro pehh.


ini gambar sikit-sikit yang saya ada, itupun kibau kawan punya. terima kasih DibJualKata aka DibJualGajah. lebiyu. :D


jom jenguk sini ; MOFASAD


8 comments:

dobot said...

COOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLL!

MOFASAD said...

mofasad tu nampak sweet ayat dia kan?

Nisha Ismail said...

dobot: yeaaaa! :D

mofasad: aku rasa pun macam sweet. hehe

dobot said...

Nak join, suatu hari nanti, bolehh? :)

Nisha Ismail said...

jum dik, boleh sangat. :)

superanan said...

ada juga sesat gambar anan b-rick ye.

AIYER said...

gajah otak hang

Nisha Ismail said...

anan: sebab awak ada malam tu dik. :)

dib: olo lo lo.