25.8.10

sikopat bodoh


sekarang,
tak kisah lah kalau kau minta nombor telefeon aku untuk menggatal ke tidak ke. bukan hal aku.
yang aku nak highlight sekarang, aku tak suka.
nombor aku, apahal nak minta sana sini?

sekarang,
memang lah kau boleh pilih kau nak kawan dengan siapa, ikut suka kau. bukan hal aku.
yang aku nak highlight sekarang, aku tak suka.
aku pun boleh pilih dengan siapa aku nak kawan, dengan siapa aku nak bagi nombor walaupun atas tujuan apa sekalipun, urgent ke apa pergimampos. aku pilih, and you're out of list.
from the beginning. kau, memang ada bau lain sikit. semacam.

the utmost thing is, aku tak suka.

get a life. jangan kacau hidup aku dengan kawan-kawan aku.
biarlah, kitorang nak pergimampos sama-sama pun.

bodoh.

9 comments:

Anonymous said...

kak, jantan freak lama tu ka?

Nisha Ismail said...

sejak bila pula ada lama ada baru?

Teh said...

chill, sejuk, nyaman, sabau, rilek.
mmg dugaan puasa tu.

=)

Nisha Ismail said...

agaklah teh. kena ambil air berais ni berbuka.

:)

rentan said...

:) motif?

Nisha Ismail said...

motif jelas. menyampah.

heh. kalau nak terasa, silalah.
ada orang memang suka terasa walaupun benda tu tak tau ada kena mengena dengan dia ke tak.

hs said...

sape?

rentan said...

:) kenapa nak menyampahnye... cube bg tau..

bukan kes terasa ke tak... i tau utk sape.. cube nak tau.. ape y buat kamu
sampai benci.

Nisha Ismail said...

hs: adalah seorang ni. aih.

rentan: ini entri peribadi yg saya tulis utk saya lepaskan rasa marah sendiri. rasanya tak perlu saya jelaskan satu-satu butir terperinci.

ke kena jugak? heh.