9.8.10

siapa yang menang?


Pesta Pantun MAKUM 2010 selesai, dengan mengangkat USM sebagai juara, UIAM sebagai naib juara dan UiTM di tempat ketiga.
adat bertanding, yang menang tak selalunya menang, yang kalah tak selamanya kalah.
juri telah membuat pilihan yang terbaik untuk setiap yang dinobatkan dan mereka yang menjulang pingat sememangnya layak.
I wonder how they can be very great in making jokes in pantun? wah gila.
in 80 seconds, they have to create and think of magical words,
and they did it perfectly. :)
saya masih merasakan pantun itu sangat susah. oh.

Alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar. Walaupun mungkin terdapat serba-sedikit cela di mana-mana, InsyaAllah setiap pihak telah melakukan yang terbaik untuk program ini.
dan bagi pihak saya sendiri, saya gembira menjadi sebahagian daripada keluarga ini. :)

dan sekarang, saya rasa saya perlu lihat buku-buku pula. adehh.

tahniah untuk semua. :D




No comments: