27.4.09

hujung minggu saya


hujung minggu saya di pesta buku antarabangsa.
bersama kakak-kakak cantik,
kawan-kawan mesra,
dan tak lupa abang-abang hensem bergaya.
ya.
saya bekerja.

beberapa keping gambar lain tiada pada saya.
ada pada abang yang macho besar tinggi gagah yang pegang kamera.
cukuplah satu.
memberi gambaran apa yang saya laku kan di hujung minggu.

saya letih dalam gembira.
lalala~

11 comments:

acapabdulrahim said...

geng karangkraf ke!
lorh xtaw lak.

ri tu kite g sane. haha.
ramai gler org..

tp xbi pape pun. hehe.

si nisha said...

hah! geng amat!

pergi tak beli pape tu,
maknanya pergi menyempitkan ruang pwtc
tanpa menguntungkan karangkraf~

=)

Para Jamaludin said...

yg ade dlm tu bukan budak uia gk ke? yg spek tu..

si nisha said...

haah.. bdk cals poli kita.

yg sbelah aku kiri kanan dgn tdung kuning blakang tu pn uia gk~

hannaani said...

xde jmpe kakak org?sha xknl kott.smlm die xpkai name tag mst sha xknl die hahaha

si nisha said...

ye?
x perasan la kot nani.
ramai.. hehe~

a t h e n said...

wahawh

kt krngkarap tuh
mst dpt bce nobel pcuma

hehe

si nisha said...

ouh.. musti2..
haha~

x sgt pn la atin.
nk duduk pon jgn mimpi.
inikan pule nk membaca.

nanti customer ketuk dgn majalah seringgit mawi~

=)

acapabdulrahim said...

tp mak saya plg beli bnyk dari karangkraf tahu.
dia beli -keluarga,-midi. em pe tah lg.

hehe. anak dia jd bodyguard je.
ngn jaga adik2 supaya tak sesat kat situ.

si nisha said...

mmg bole sesat.
dan ramai anak-anak kecil hilang juga.
dek kerana ibu ayah sibuk membelek majalah dan buku resepi barangkali~

hehe

haikadove said...

waa waa.. mcm seronok jee!
x bwk ika pon!=(
heheheee