13.2.11

beza orang berani dengan pengecut.

bila ada masalah;

buat helah memang cara paling mudah. terus terang sebenarnya susah.

kau nak kata kau berani lagi? memalukan.


* nak buat majlis apa tarikh yang beria-ria sangat ni? cukur jambul aku lagi sekali?

2 comments:

Para Jamaludin said...

hahaha!
nak muhong pun cakap je la hujung minggu. hujung minggu bila tak tahu, tapi hujung minggu lah.

tak payah bagi date sangat.
yang siap tanda dah cne?

seb bek aku takdak
klende(kalendar)<--mcm anwar hadi sebut "seb bek aku sokong mu"

haha

Nisha Ismail said...

ha tau takpa.

aku nak jerit macam anwarhadi jugak la.
"men bola pun tak gheti aaa?"

panas hati aih.