26.11.10

vintage with love

kepada yang berada di kawasan-kawasan berhampiran, yang berada tak berapa hampir pun juga, sudi-sudilah pergi jenguk UYA Distro, Subang Jaya. ada pelbagai aktiviti menarik, salah satunya jualan barang-barang vintage. paling penting ada jual dress-dress vintage cantik-cantik oleh kakak-kakak yang cantik juga. do come. they'll treat you well. :)

26hb-28hb November
5pm-3am

nah, tengok SINI.

2 comments:

Para Jamaludin said...

kalau pergi kirim salam kak faz dgn kakak2 cantik lain.

mulalah nak nyanyi lagu cantik luar cantik dalam cantik dengar sini ni

Nisha Ismail said...

hehe. insyaAllah kalau aku dapat pergi esok.
banyak event ni. makngah aku pun nak balik dari mekah esok.

aku tak tau la itu kira event jugak ke tak.