20.11.10

sebab

kedai makan;
ada yang makanan dia sedap sangat, tetapi servisnya kurang bagus.
ada yang servis baik, layanan istimewa tetapi makanannya biasa-biasa.

macam kedai makan yang aku dan keluarga selalu pergi dua tiga menjak ni, makanannya sedap.
cuma servis tak berapa.
minta teh o ais, kopi ais dia hantar teh ais, kopi o ais.
pelayan pun tak mesra.
datang tanya nak makan apa muka mencuka.

tetap aku dan keluarga pergi juga.

ada pro dan kontra.

kita tak perlu sebab paling baik untuk stay, dan
kita tak perlu sebab paling buruk untuk pergi.

aku, memilih sebab paling buruk untuk stay.

2 comments:

Jank said...

Nisha dah tau belum? Yang paling sedap makan free

Nisha Ismail said...

tau apa bang? hehe. makan free tambah kalau abg jang belanja makan pehh lagi sedap lah.