29.11.10

alasan untuk senyum

aku terlupa dan aku cerita.
kemudian aku senyum bila aku ingat semula bahawa aku terlupa.

senyum dengan Tuhan.

susah menjadi kau? susah lagi menjadi aku.

5 comments:

kakchik@ella said...

susah jgk mnjadi kakchik@ella

Nisha Ismail said...

hehe. takpe kak chik, kita sama2 bagi senang. :)

Para Jamaludin said...

semuanya ada sebab kenapa.
tenang bebeh. aku pasti kau boleh lalu.

patah tempang perca siss macam mana pun, jangan mati sebelum tuhan ambil nyawa.

putus asa benda yang paling tuhan tak suka.

Nisha Ismail said...

weh, jangan serius sangat. semua ok je ni pai.

Para Jamaludin said...

mana serius. kan ada silap eja tu.
haha

sisa
sisa
sisa
sisa
sisa
sisa

cikgu suruh tulis byk kali