29.10.10

jelita dalam dunia


malam tadi aku tidur, ada 2 gadis jelita sama-sama.
sebenarnya kami tak tidur pun sampai azan subuh.
terus solat ikut turn, baru lelap.
tapi hari ini, muka jelita macam mana pun budak berdua ni kalau bangun pukul 12,
dah, jangan cakap lagi lah soal lawa tak lawa.


kau ada perasaan bapak best bila ada kawan-kawan baik yang cantik macam yang aku ada?
cantik muka, cantik budi.
ada?

dan dari momen di KFC bila aku dengan Para Jam keluar dating berdua,
sampai subuh tadi tiba-tiba yang lagi berdua pun ada,
kami cerita-cerita habis-habis dunia punya.
cerita dunia dulu, cerita dunia sekarang.
semua.

paling best part rendam kaki dalam air perahan limau, sambil makan sushi Jusco Para Jam belanja.

terbaik; sebab aku ada Para Jam, Pinie dan Dayah.
mereka boleh jadi a note not to see aku sampai hujung nafas.

loves. :)

5 comments:

Para Jamaludin said...

love you all endlessly

N.I said...

pastilah weh.

pinie said...

ai tacing ni ha...sesi kali ni xdak gmbr kita sama2 la..haih..x best pulak..

N.I said...

alah.. i pun nak tacing2 dah sikit ni.
takpa, nanti next time boleh lagi.

take care yang sorang2 kat sana.

norulezd4i4 said...

lorh...aku lmbt baca... xlaju tul laa ram aku..hehee