13.6.10

up, up and update.


aku rasa lapang bila ada yang cakap
"keep on writing"

berbanding
"kau tau ke apa yang kau tulis sebenarnya?" atau
"kau ingat kau bagus ke?"

dapat jumpa Fazleena Hishamuddin semalam di KLAB,
cukup untuk buat aku terkinja-kinja habis
sampai aku bangun tidur pagi tadi.
beliau awesome.

aku bajet-bajet beliau memang tak akan layan kalau anak-anak
picis perasan tulis puisi macam aku nak minat-minat sama dia.
tapi sekali dia peluk-peluk,
aku rasa tak apalah kalau tak dapat jumpa Siti Nurhaliza dah pun.

dah, Fazleena Hishamuddin awesome.


oh.
jangan terlepas peluang untuk dapatkan Sampah Karat III
dan lain-lain zine gerila di Annexe Gallery hari ini.


:)

2 comments:

fazleena said...

tima kasih yang.

saya lebih segan sebenarnya. puisi saya lagilah bersepai dan entah apa-apa. tapi siapa yg kata puisi itu harus ditulis dengan penuh intelek dan ayat2 puitis yg dashat? yg penting, tulis aje.. :)

peluk tu saya ingat sampai bila2. :)

N.I said...

kakak,
thanks for the hug.
lepas ini kalau jumpa, saya minta peluk lagi. ya? :)

terima kasih juga untuk semangat.
saya tak akan lupa untuk ikut dan sokong karya kakak.
:)