17.5.09

BSU109


Ololo. Nampak tak? Nampak? Ini tiket 3 Venus aku. Ahha. Aku berjaya dapatkan tiket ini setelah mengharungi debar yang amat, risau tiket ini habis.

Sudah aku tampal cantik di papan bilik. Wahh!

... eh, sebentar ye.



Nampak tak? Nampak?

Kalau tak nampak, lagi bagus pergi mandi bunga. Yuna pun tak kenal.




Celina and Tini.



Niat hati cuma ingin ke Capsquare, mendapatkan tiket 3 Venus.

Kemudian ke Puduraya, menemani Para Jamaludin beli tiket pulang kampung.

Tiba-tiba dapat jumpa Yuna serta Nubhan dan segala-gala.

Memang aku pasti terloncat-loncat.

Mungkin tidak sehebat loncatan aku jika ketemuan Siti Nurhaliza. Siapa tahu.

Tapi, Yuna? Sumpah best tahap naik unta.

Maka hari ini, aku dapat tiket 3 Venus idaman, aku dengan tanpa perancangan dapat ketemu Yuna serta Nubhan pujaan, aku juga dapat masuk kamera abang Remaja dan sebagainya.

Siapa kata hidup tidak indah?

=)




7 comments:

Para Jamaludin said...

sumpah hidup ni indah doh!
tergedik2 aku menyotong dengan yuna n nubhan tadi.

lagi gedik bila time record video,aku record drummer yuna tadi..dh la bju checkered, hensem pulak tu.. (emoticon droolong~)

hahaha..naseb badanlah dapat peluk yuna dan dipeluk yuna.

kalau drummer dia tu..ish..bukan naseb bdn lagi, dh untung badan tu!

hahaha..! ish3..astaghfirullahal azim.

31 mei wei..kita akan jadi sesuci malaikat. jom sok beli baju putih. jangan beli 'kain putih' lak!

hannaani said...

sha,yuna tu spupu org

Para Jamaludin said...

erk!! psstt...beb, nani ni lg hebat r...yuna sepupu dia tu..shhh...

acapabdulrahim said...

woi!!! yuna!
aku kepingin gler nak jumpe dia. :D

wah, mesti ko bahagia gler. mesti ko rase heaven kejap masa tu kan?

eh. siapa nani? nak kenal!?

si nisha said...

haha.. acap, ko nk kenal dgn nani sbb die spupu yuna ye?
baik ko knal ngn kakak nani. ok kn? =)
nani, nanti ikut raya balik kampung ye. haha

abes r para, senyap jela weh pasni.

lalala~

hannaani said...

hahaha chill sume chill.org tipu sket je sha.btol nye byk.yuna tu sdare seislam je hahaha.xyah ah ekot org blek kg eh?org pon dh xblek kg dh skrg.rye sni la best

p/s:niat asl nk goreng sha sorg je.aleh2 yg laen lak terken skli.ampun sume :)

o kambeng hitam o said...

ok.
thu yuna.
saya iri

=(

hahahahaha
nak di situ juga
di sebelah dia.
:((

=P